نادر زینالی گفت: وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری
کد خبر: ۱۰۳۶۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹ 28 March 2022

گیلان یکی از استان‌های هدف گردشگری است | سفر ارزان قیمت برای همه مردم ایرانگیلان یکی از استان‌های هدف گردشگری است | سفر ارزان قیمت برای همه مردم ایرانگیلان یکی از استان‌های هدف گردشگری است | سفر ارزان قیمت برای همه مردم ایرانگیلان یکی از استان‌های هدف گردشگری است | سفر ارزان قیمت برای همه مردم ایرانگیلان یکی از استان‌های هدف گردشگری است | سفر ارزان قیمت برای همه مردم ایرانگیلان یکی از استان‌های هدف گردشگری است | سفر ارزان قیمت برای همه مردم ایرانگیلان یکی از استان‌های هدف گردشگری است | سفر ارزان قیمت برای همه مردم ایرانگیلان یکی از استان‌های هدف گردشگری است | سفر ارزان قیمت برای همه مردم ایرانگیلان یکی از استان‌های هدف گردشگری است | سفر ارزان قیمت برای همه مردم ایرانگیلان یکی از استان‌های هدف گردشگری است | سفر ارزان قیمت برای همه مردم ایران

 

نادر زینالی گفت: وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، سفر ارزان قیمت برای همه مردم را مورد تاکید قرار داده است و در همین راستا هم قدم‌های مثبتی برداشته شده است.

 نادر زینالی سرپرست دفتر امور مجلس و هماهنگی استان‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در گفتگوبا تابناک گیلان با اشاره به اینکه بیش از یک میلیون خودرو در ایام نوروز وارد استان گیلان شدند گفت: اتفاقات خوبی را در حوزه گردشگری در گیلان دیدم و شاهد ورود بیش از ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر مسافر در ایام نوروز بودیم.

وی یادآور شد: در حوزه‌های ترافیکی، ارزاق و محل اسکان هیچ مشکلی در استان به وجود نیامد. که این نشان از برنامه ریزی دقیق همه مسئولین استان گیلان دارد.

زینالی با بیان اینکه گیلان یکی از استان‌های هدف گردشگری کشور است، افزود: همین مسئله وظیفه مسئولین استان را سنگین‌تر می‌کند.

سرپرست دفتر امور مجلس و هماهنگی استان‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان این مطلب که به نوبه خود از همه اعای ستاد سفر استان گیلان تقدیر و تشکر می‌کنم گفت: مسافران و گردشگران که از استان خارج می‌شوند، رضایت نسبی بالایی داشتند و امیدوارم موج دوم سفر این رضایت پایدار باشد.

وی گفت: وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، سفر ارزان قیمت برای همه مردم را مورد تاکید قرار داده است و در همین راستا هم قدم‌های مثبتی برداشته شده است.

زینالی با اشاره به اینکه آزادسازی سواحل اتفاق ارزشمندی برای استان‌های شمالی بود، گفت: در مصوبه آزادسازی سواحل وزارت کشور به همراه وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و سازمان برنامه و بودجه وظیفه ساماندهی سواحل را برای استفاده بهتر مردم از این نعمت خدادادی برعهده دارند.

گفتنی است، سرپرست دفتر امور مجلس و هماهنگی استان‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با همراهی مدیرکل میراق فرهنگی گیلان، شهردار کومله و معاون فرمانداری لنگرود از جاذبه های گردشگری کومله بازدید کرد.

در ایام نوروز ۵ هرار نفر از خانه روستایی کومله بازدید کردند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار